Polar
ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU I SOLIDNOŚCI.
                                    
ZAJMIJ Z NAMI MIEJSCE W KOLEJCE SUKCESU, A MY NIE DAMY CIĘ Z NIEJ WYPCHNĄĆ
parafraza - BRIAN TRACEY
Image is not available
dlaczego my?

Unikalne doświadczenie

Założycielem spółki Kreus jest Jarosław Rosłoniec, z wykształcenia ekonomista (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, SGH w Warszawie, Akademia Koźmińskiego w Warszawie), absolwent wielu kursów z dziedziny finansów i zarządzania. Od 25 lat związany z biznesem, z czego od 10 lat z doradztwem biznesowym. 

Więcej danych na temat wykształcenia i doświadczenia znajdziecie Państwo na profilu Linkedin.

https://www.linkedin.com/in/jaroslaw-rosloniec/

Styl współpracy z klientem.

Nasz styl pracy zorientowany jest na osiąganie celów biznesowych klienta najbardziej optymalną ścieżką, zgodnie z wymogami jego stylu pracy. Podstawowym elementem tego podejścia jest silny akcent na dopracowanie koncepcji, w tym rozpoznanie potrzeb klienta, wymagań rynku, analizę posiadanych zasobów i danych, uwzględniając zasady współpracy z klientem

Zasady współpracy z klientem

Optymalne etapy pracy z klientem

Rozpoznanie potrzeb

Podstawą jest zebranie i analiza danych na temat biznesu i jego otoczenia. Wspólnie z klientem, określane są najważniejsze cele biznesowe i oczekiwania klienta. 

Koncepcja

Na podstawie analizy danych i rozpoznania potrzeb i oczekiwań klienta, powstaje koncepcja realizacji celów biznesowych.

Propozycja

Zaakceptowana koncepcja przeradza się w plan pracy, budżet i zasady współpracy z klientem. 

Realizacja

Uzgodniony plan osiągnięcia celów realizowany jest zgodnie z ramami czasowymi i finansowymi.

Podsumowanie

Nasz styl pracy pozwala osiągnąć cele i zyski w sposób racjonalny i zrównoważony tj. bez zbędnych kosztów biznesowych w przyszłości i bez dodatkowych kosztów wynikających z pominięcia interakcji pomiędzy zleceniodawcą a jego klientem. Jesteśmy przekonani, że warto poświęcić dodatkowy czas na planowanie i przemyślenia związane ze wdrożeniem biznesu, usługi, ponieważ koszty tego działania są znacznie niższe niż koszty błędów i zaniechań. To jest inwestycja, która zawsze się zwraca.